
Ondanks een indrukwekkend lijstje aan toeristische attractiepolen staat Scherpenheuvel-Zichem de laatste jaren niet meteen meer bekend als toeristische stad bij uitstek. En het is juist aan deze bekendheid dat het stadsbestuur de komende vier jaar wat wil veranderen.
Volgens Toervision best een slimme zet. Net in deze economisch en financieel moeilijkere tijden gaat men teruggrijpen naar een welbepaalde houvast die we perfect terug vinden in het geloof.
Volgens Toervision best een slimme zet. Net in deze economisch en financieel moeilijkere tijden gaat men teruggrijpen naar een welbepaalde houvast die we perfect terug vinden in het geloof.
Koppel dit aan enkele investeringen in de lokale economie (winkelas), een grondige opknapping van de site en een degelijke uitbouw van het fietsroute- , mountainbike- en wandelnetwerk… dan krijg je een aantrekkelijk toeristisch product.
Dus mits een doelgericht marketingplan, een goede kans op slagen!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten